Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

понедельник, 7 апреля 2014 г.

Ce cred eu despre stilul tau #10

Bună la toți!
În sfîrșit scriu eu pe blog din nou "Ce cred eu despre stilul tau"
Știți de ce mie nu imi place să scriu despre asta pe blog? deoarece foarte multe fete îmi scriu că vreau să scriu despre stilul lor și cînd eu le spun că eu deja scriu despre altă fată păi ele se supără....Eu nu pot să scriu despre toate... de aceea eu mereu pe ask.fm voi scrie cind voi posta despre -- Ce cred eu despre stilul tău si cea care prima imi va scrie pe odnok ca să scriu despre ea,despre ea si voi scrie...și va fi totul cinstit))

Deci mai jos puteți observa poza fetei despre care voi scrie azi)
Eu ma bucur că la noi in Moldova sunt așa fete care se îmbracă atît de bine si știu atît de bine să combine hainele....chiar ma bucur.....
Uitațivă cît de bine este combinată culoarea albastră cu cea cafenie....ideal....îmi plac pantalonii și o colegă de a mea are fix așa ghete și eu înca azi compliment i-am facut asta înseamnă că îmi plac....
Știți eu cînd văd că cititorii blogului meu se imbracă atît de bine asta îmi ridica dispoziția....și eu îi dau nota 10 acestei fete deoarece chiar e bravo.



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.