Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

среда, 2 апреля 2014 г.

пибоди и шерман 2014

Buna la toti!
Astazi am privit un desen animat care mi-a trezit un interes si am hotarit ca o sa va fie si voua interesant de aceea mai jos eu am pus de pe wikipedia ceva informatie despre acest desen animat si am mai completat si eu putin:D
Personajul principal este un câine de desene animate antropomorf pe nume Mr. Peabody , care este creatura cel mai ingenios din lume și are abilități incredibile și abilități într-un cu totul diferite discipline , inclusiv stiinta , muzica , diplomație , dans , scrimă , și de gătit . El a asigurat adoptarea unui băiat uman numit Sherman , care il iubește cu toată inima , și mereu il  salvează si are grija de el  ca de lumina ochilor lui . În ciuda faptului că povestea se concentrează pe  călătorii in  spațiu  Dl. Peabody și Sherman într- o mașină a timpului , dezvolta relațiile dintre ei în calitate de tată și fiu.Ei nimeresc in diferite evenimente istorice fiind martori a diferitor revolutii si batalii cit si la crearea unei capodopere numita "Mona Lisa" de Leonardo da Vinci.
Mai jos v-am pus trailerul si adresa unde puteti privi tot deseul animat:)
http://kinogo.net/4658-priklyucheniya-mistera-pibodi-i-shermana-2014.html




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.