Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

четверг, 17 апреля 2014 г.

^_^ #1


El: “Am auzit că în seara asta ieşi cu cineva.”
Ei: “Ce-ţi pasă?”
El: “În seara asta plouă.”
Ea: “Aşa şi? Nu mi-ai răspuns la întrebare.”
El: “Doar am zis..”
Ea: “Repet. Ce-ţi pasă?”
El: “Să-mi pese de ce?”
Ea: “Okay, am înţeles. Pa! ”
El: “Îţi aminteşti ziua în care ne-am cunoscut .. ?”
Ea: “Da.”
El: “Ce ţi-am zis în acea zi?”
Ea: “Meh, ai zis «Hei, tu, de ce dracu’ dansezi în ploaie? Eşti retardată?» . Acelaşi limbaj frumos îl ai şi acum. -Râse ea. ”
El: “Şi tu ce mi-ai răspuns?”
Ea: “Nu mai ştiu..”
El: “Ai zâmbit. Părul tău era ud, era aşa frumos.. Şi nu încetai din a te învârtii. Apoi mi-ai spus «Am citit undeva că majoritatea persoanelor se îndrăgostesc într-o zi ploioasă. Deci, am decis ca de fiecare dată când plouă, să ies afară. Aşa poate o să-mi găsesc sufletul pereche! În fond, mereu mi-a plăcut ploaia, este o senzaţie aşa frumoasă când îţi udă faţa. Ar trebuii să încerci.»”
Ea: “Ok, ai o memorie bună. Dar .. unde vrei să ajungi?”
El: “În pula mea, eşti proastă!? Nu ieşii cu el, şi cu nimeni altcineva. Pe mine m-ai întâlnit atunci, în timp ce ploua! Chestia aia era adevărată, nu înţelegi? Din acea zi m-am gândit numai la tine, şi nu mă puteam abţine să nu zâmbesc ca un idiot când îmi aminteam de zâmbetul tău .. de tine… Eu sunt ‘sufletul tău pereche’! Deci, lasă acea întâlnire, te duc în oraş! Nu vreau să aud un refuz! Te iubesc!”

2 комментария:

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.