Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

вторник, 18 марта 2014 г.

Se apropie vara...

Buna la toti!
Am primit multe intrebari de genu "ce ochelarii,maiouri,sorti,fuste vor fi in moda vara aceasta?"
si deci acest post va fi despre asta asa ca baietii care citesc acum scuzati dar asta nu e pentru voi:D
O sa incep cu ochelari deoarece la ochelari eu am tras mai multa atentie si mam uitat  la mai multe modele si am ales ceva ce inca nu am vazut pe piata in MD si ce mi-a placut mie:)
Vreau sa va spun ca ochelarii care o sa ii vedeti in America de Nord au aparut cu 2 ani in urma insa eu cred ca in Md vor aparea anul aceasta sau anul viitor in mai multe exemplare...
Eu nu cred ca acest model le va place la toti asa cum a fost cu ReyBan patrati insa posibil eu ma gresesc si toata MD va imbla cu asa ochelari :D
Okay cei care citesc blogul meu zilnic stiu ca eu am un stil turbat si o sa ma inteleaga de ce am ales acesti ochelari adica acest model de ochelari:D voi ma stiti pe mn :D




Eu imi inchipui ce spuneti voi acum:D:D:D:D
Deodata mie asa ceva nu mi-a placut insa cu timpul au inceput sa imi placa si acum deja imi plac chiar tare<3 si vreau asa sa imi cumpar:D
Trecem mai departe la maiouri:D
Mie vara trecuta mi-au placut topurile si mi-am cumparat unul si atuncea ma uit doar la topuri:D eu cred ca nu e nimic urit in ceea ca lumea vede ce figura ai tu KOSMOS :D asa ca aici nu e nimic rusinos:D
Eu vara aceasta ca si vara trecuta aleg topurile<3 Topurile Forever:D

Trecem la sorti:D
Sortii anul acesta cred ca ca si anul trecut vor fi cu talia inalta si de diferite culori adica nu numai jeans albastru:D







Iata ca am ajuns si la fuste:D si aici eu nustiu ce sa va spun:D dupa cite am inteles fustele cele mai neobisnuite si frumoase vor fi alea taiate pe jumate si parca de piele pentru ca anul aceasta in general a fost in moda pielea adica lasini parca de piele,pantaloni....:D mai jos o sa va pun poza la fusta:D dar voi nu trebuie obligatoriu sa va uitati la moda:D cumparativa ceea ce va place eu de mai multe ori asta vam spus:D




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.