Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

понедельник, 20 января 2014 г.

Uraaaa a nins


Buna la toti!
Azi la noi a nins de diminiata ...eu asa sunt bucuroasa:D voi nu aveti idee ce mult am asteptat eu sa ninga si sa fie multa zapada si totul alba si seara zapada sa straluciasca la lumina lunii..e ceva magic si foarte frumos eu numai pentru zapada si iubesc iarna:D si pentru portocale tot desigur:D iar mi sau terminat:(
Cel mai rau ca diminiata a nins cu gheaza parca :D si cind mergeam pe drum imi nimereau in fata si cam ma durea:D dar deja cind era la scoala ningea cu fulgi destulu de mari si frumosi si pina eu m-am intors acasa de la scoala era destul de multa zapada si cel mai bine e ca nu am facut nici o baie in zapada pina cind...:D am avut noroc azi:D axaxxax:D
Si iata asa o intrebare pentru voi:La voi azi a nins?
raspunsul il scriti mie pe ask:D



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.