Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

вторник, 14 января 2014 г.

moda la baieti?:D

Stiti eu m-am gindit ca eu ii ofensez pe baieti:D mereu pun numai pentru fete:D dar din cite am inteles si baietii intra pe blog-ul meu asa ca baieti acest post e pentru voi:D
Eu nu tare m-am interesat de moda la baieti dar din ceea ce imi place ceea ce ma vazut la multe firme mi-am dat seama ce e la moda.
Iata va dau exemplu de asa un pulover care e ca un fel de batnik:D eu nustiu cum se spune in l.rom:D
Eu l-am gasit pe saitul Forever 21 si acolo majoritatea sunt de culoare sura,neagra asa ca culorile la moda pentru voi sunt acestea dar eu am mai observat ca si culoarea rosie si albastra tot intra in moda asa ca cumparativa pulovere rosii sau albastre:D


Haideti sa trecem la pantaloni:D
Ca si la fete si la baieti a aparut moda aceasta de un fel de jeans parca cu pete:D
Eu mai mult am vazut asa jeans la topshop si acum vad ca apar la mai multe firme si mai ieftin decit am dat eu :D iarasi forever 21 a facut asa pantaloni pentru voi baietii si chiar am gasit fix asa material ca al meu si pentru baieti:D mie foarte tare mi-au placut:D rau ca eu nu am prieten sa avut avea sai cumpar:D


Mi-au placut si acestea de mai jos si cred ca asa ceva in MD trebuie sa fie:)
Uitativa atent baieti cum sunt combinate hainele si nu va temeti sa cumparati niste haine/incaltaminte aprinse:)asta atrage atentia si daca usnt combinate frumos pai o sa vedeti ca oamenii se vor uita zicind ca uite ce frumos se imbraca:) eu personal cind vad vre-un baieat care realina frumos se imbraca inteleg ca el se pricepe sa isi cumpere o haina si stie cum sa o poarte.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.