Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

пятница, 17 января 2014 г.

Film+pres:D

Salut la toti!:D
In acest post o sa va spun despre un film care l-am privit azi si ce mai nou in viata mea:D
Tak filmul care l-am privit se numeste 47 ронинов nu va sfatuiesc sa-l privit acum deoarece calitatea nu e buna si e filmat de la kinoteatru...pe imag. de mai jos voi poate o sa vedeti acolo pe zombie boy e baiatul cela cu multe tattoo cesna eu am crezut ca filmul va fi interesant si mai ales ca zombie boy a jucat am vapshee.Acum da sa va lamuresc ceva zombie boy a fost pus pe coperta numai de aceea ca e popular si ca va atrage atentia dupa cum si a fost dar in film el joaca 2-5 secunde:) LOGICA mo rupt tare  rolul lui nu era cel mai principal nici secundar nu poate fi ca el in film cista sluciaina a aparut:D pai dc pe el l-a pus pe coperta  dar pe acela care a jucat un rol mai important nu la pus?:D Va spun deodata ca mie filmul nu mi-a placut...poate cuiva i-a  placut nustiu dar mie nu..nu mi-a fost de loc interesant...

Asa si acum trecem la ce e nou in viata mea:D
Deci asa eu am inceput sa fac exercitii pentru press:D pentru ca eu de mult vreu sa am pres adica nu tare sa se vada dar stiti macar sa miroase a press:D Stiu ca multi o sa ma intrebe ce fel de exercitii fac de aceea mai jos eu o sa va las un video ca sa vedeti:)Prima data cind am inceput a face nu aveti idee ce tare ma dureau muschi si de la picioare si de la burta:D si acm ma doare:D asa ca ii c-am greu dar daca vreai tare pai trebuie sa nu te lasi si sa faci in fiecare zi:D
 




1 комментарий:

  1. exercițiile din video îs pentru băieți. ar fi bine să alegi ceva din același complex, doar că pentru fete. just saying. ; )
    btw, ci aparat foto ai? calitatea la poze în macro e tare awesome. ^^

    ОтветитьУдалить

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.