Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

воскресенье, 26 января 2014 г.

dupa ziua de nastere....:D

dupa ziua de ieri azi normal m-am sculat:D la ora 9 asta ii ceva:D de obicei eu la 11-12 ma scol:D si mai ales ca ieri la ora 0-13 m-am culcat  :D
Ma scol eu caro4 ma imbrac si ma duc in camera mamei:D mama asa se uita la mn si imi spune? liliana tu te-ai spalat ieri machiajul?:D da eu ii spun da :D eu am special demachiant:D si m-am sters cu el:D si mama imi spune i-an dute si te uita in oglinda:D:D eram caro4 neagra pe sub ochi parca am baut :D si nu am dormit o saptamina:D cred ca de la creionul acela negru el tare greu se sterge :D am luat eu si m-am spalat inca odata pe fata si sa luat:D dupa care am mincat si am strins patul...:D am aprins compu si pe odnok,ask:D
acum vreau sa imi fac temele ca miine am istoria trebuie sa mai invat ca inca putin si e olimpiada:( ma tem c-am...tare... dar totul va fi bn cred ca:D



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.