Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

пятница, 17 января 2014 г.

Boss parfum:D

Mi se pare ca eu mai de mult la cumparaturi am pus acest parfum dar despre el nimic nu am scris deoarece era nou si nu prea ma foloseam de el:D dar saptamina aceasta de citeva ori m-am dat cu el si realina colega mea de banca toata lectia ma mirosea:D:D asa de tare ii placea:D :D la multe colege de ale mele le-au placut acest parfum... si mie tot tare imi place ii afighitelinnii<3333333
Eu l-am cumparat de la Moscova si costa el 2000 rub. asta undeva 800 lei e destul de scump deoarece nu e tare mult in el  e foarte mic...si eu asa bani pe asa parfum nu avea sa dau:D dar mama :D a dat:D eu cesna imi mai cumparam o pereche de pantaloni negri de la Topshop:D sau vre-o 2 pulovere:D decit un parfum:D


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.