Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

вторник, 3 декабря 2013 г.

Un fotograf Afighenni

Salut la toti!
As vrea in acest post sa va spun despre un fotograf din Balti care face niste poze foarte frumoase si mie ea tot mi-a facut citeva poze eu am ramas multumita si cred ca multi din voi au vazut aceste fotografii si ca calitatea e foarte buna si culorile si tot<3 .Pe acest fotograf o cheama Iulia e o fata foarte buna si isi face treaba bine ea are o grupa pe Vkontakte.ru--> http://vk.com/mylovelyphotos unde puteti sa va uitati la pozele care ea le-a facut sa scriti comentarii daca va placut sau nu si nu uitati sa intrati in aceasta grupa (подписаться) asta e foarte important pentru ea si eu acolo o sa fac multe concursuri o sa scriu si pentru cei mai activi in grupa adica care vor pune laikuri,comentarii vor fi cadouri:)
Si daca traiti in Balti sau linga Balti si doriti niste poze afighennie scriti tot in aceasta grupa http://vk.com/mylovelyphotos in comentarii unde vreti si Iulia o sa va raspunda<3
Iata pozele care mi le-a facut acest fotograf:)

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.