Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

четверг, 5 декабря 2013 г.

Hainele pe care nu le-am purtat niciodata si pe care le vind :)

1.E o rochita de culoarea sur inchis...e interesanta deoarece umerii sunt taiati...e neobisnuita si e destul de grosuta:)Nu am purtato niciodata deoarece eu nu iubesc rochiile poate ati observat ca eu rar cind port rochii.Am 2 rochii de acestea fix in fix si eu am hotarit ca pot sa le vind oricum nu le-am purtat si am 2 de aceea eu o vind cu 100 lei cine vrea scriti in privat mie pe odnok:)Ea catare e mai scumpa e undeva 1000 rub. ca de la Moscova e cumparata in lei ii 400 undeva:)





2.E un pulover care se poarta deasupra la o bruza ceva eu l-am imbracat numai odata dupa care nustiu dc nu l-am mai purtat:D mi-am cumparat ceva nou pur si simplu si de acesta am uitat:D Eu nustiu daca cinev ao sa vree sa il cumpere dar daca ceva imi scriti in privat:)


3.E o rochita roz neon am purtato de vre-o 2 ori dar e ca noua are si curea dar am uitat sa o pun in poza daca cineva vrea sa o cumpere imi scriti in privat:)

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.