Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

суббота, 21 декабря 2013 г.

Examenul,Anul nou,ziua de nastere a mamei mele

Buna la toti:)
Ma scuzati ca eu deja 2 zile nu am postat nimic...stiu...va rog sa ma intelegeti ca am si eu treaba si am de invatat cuvintele de la sceneta care o voi prezenta de anul nou la scoala si luni e ziua lu mama si trebuie sa o ajut,trebuie sa caut rochie pentru anul nou ca nustiu in care sa ma imbrac ca stiti ca eu nu prea iubesc rochiile.Am multa treaba si de aceea pe net nu prea stau....mi-au scos mediile si eu am  prea multi de 8 asta e de aceea ca eu am stat prea mult la comp si prea putin am invatat eu stiu asta si de aceea toata vacanta eu o sa invat...o sa imi iau lectii adaugatoare la franceza si matematica pentruca trebuie sa ma corectez...
Si iata asa o intrebare:Cei care sunt ca si mine cl.9 va temeti de examen si credeti ca mai aveti de muncit la obiectele care sunt la examen?
Eu personal ma tem de examen si cred ca mai am mult de muncit la toate obiectele.
Astept raspunsurile voastre la mn pe ask:)
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.