Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

среда, 18 декабря 2013 г.

:))))

 Salut la toti:D adica buna seara la toti:D ca acum e noapte:D Eu nu ma gindeam ca voi posta ceva azi dar cred ca trebuie sa va spun cite ceva:D
1.Azi nu am postat nimic pina acum deoarece nu am avut timp am scris olimpiada la istorie am fc tema la limba... si iata ca sa facut ora 20...ce repede trece timpul
2.In sfirsit am gasit o sceneta de anul nou care sa fie interesanta si hazlie eu o sa pun video de la sceneta mai jos:) In aceasta sceneta eu voi fi cumparatoarea si o fata de la mn din clasa Vinzatoarea eu caro4 de anul nou cred ca o sa fac video si o sa va arat tat cum acolo :D asa ca asteptati:D
3.Eu ieri am privit u film care se numeste цветок пустыни ii tare klassnii si cei care nu l-ati privit voi trebuie sa-l priviti deoarece realina ii afighenni<33
Bine eu ma duc sa ma uit la Avatar leghenda ob Anghel dupa care cred ca o sa ma culc:) NB la toti<3<333
https://www.youtube.com/watch?v=ajSxecezc1Q

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.