Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

среда, 20 ноября 2013 г.

Top 3 filmele care eu astept cu nerabdare sa le privesc

Salut la toti!
In acest post dupa denumire cred ca ati inteles voi pune 3 filme care eu astept cu nerabdare sa apara si o sa le repartizez pe locuri adica un top 3 filmele care eu astept mai repede sa apara si sa le privesc
1.Голодные игры 2: И вспыхнет пламя
de ce anume acest filme eu cel mai mult vreu sa il privesc?deoarece eu am privit
Голодные игры 1 si serios filmul e foarte interesant eu chiar in unele momente am plins cind sora mai mare se duce in locul surorii mai mici la aceste jocuri unde ea precis ca avea sa moara, pe parcursul filmului o sa retraiti sentimente de grija,jale deoarece in aceste jocuri cistigatorul putea fi doar unu care ramine in viata nu va spun totul deoarece vreu singuri sa il priviti ca peste citeva zile sa il priviti si pe
Голодные игры 2.



2.
Justin Bieber's Believeacest film eu tot il astept foarte mult sa apara deoarece e un film documentar despre Justin Bieber  despre viata lui si in acest film prietenii lui,mama vor vb despre el,cum e Justin etc


3.Холодное сердце
Acesta nu e un film e un desene animate dar oricum eu il astept cu nerabdare sa apara deoarece e foarte interesant si e asa de iarna e hazliu si in general mie imi plac asa genuri de desene animate.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.