Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

воскресенье, 3 ноября 2013 г.

Putin ajutor:D

Buna sera la toti:D
Eu deci vreu sa imi dau comanda de un nou crem pentru corp si nustiu de la ce firma de aceea am hotarit sa va intreb pe voi poate stiti o firma buna care face aceste cremuri pentru corp si care au cele mai frumoase si placute arome si aceste arome sa tine mai mult pe corp nu numai o zi deoarece eu am de la Oriflame si mie imi place aroma dar nu imi place ca nu tine mult si de aceea vreu altu sa imi cumpar asa ca daca cineva din voi se foloseste de asa  gen de cremuri si poate sa imi recomande ceva imi scriti pe odnok sau pe ask.<3



1 комментарий:

  1. Buna Liliana.....sa stii ca eu sunt fan Oriflame insa acest crem nici mie nu mia prea placut....
    eu am incercat "MORE"de la Oriflmame si el e ft placut la miros si face o piele catifelata.....acum ma folosesc de ""AMBER ELIXIRsi la fel imi place ft mult
    daca doresti sa te bucuri de un miros placut mai mult timp incearca talcurile aromatizoare...sunt sooper

    ОтветитьУдалить

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.