Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

вторник, 5 ноября 2013 г.

Parul meu ma rupe:D

Mie mi se pare sau numai parul meu ii asa levii?:D
Il indrepti a doua zi iar ii cret
Il faci cret a doua zi ii cum era inainte de al face
Il speli si il usuci si a doua zi ii alt fel deja....
asa ma inerveaza .........
Fetelel cele care spun ca vreu parul cret va rog taceti......
Multumitii lui domnu ca aveti parul drept de la natura.Numai eu stiu cum ma abtin si nu il indrept deoarece vreu sa mi-l cresc si sa nu mi-l ard ca sa nu trebuiasca din nou sa-l frezez:(


1 комментарий:

  1. Parul meu este exact ca la tine.Te inteleg perfect.Iti sfatui sa nu il piepteni si nici sa il stergi cu stergarul dupa ce il speli,e deajuns sa il lesi sa se usuce in mod natural.Vei vedea ca apoi el va fi la fel de cret ,precum cind este ud.

    ОтветитьУдалить

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.