Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

суббота, 9 ноября 2013 г.

Obiectiv nou❤

Deci eu de acum saptamina aceasta ma gindeam sa imi cumpar obiectiv nou.Ceea ce cautam eu in obectivul nou e calitatea mai buna la poze si la video si boke cine nu stie ce inseamna boke  <--dati click pe acest cuvint.Iata ca eu am gasit asa obiectiv si eu am poze de pe asa obiectiv























Nustiu cum voua dar mie foarte tare imi place cum sunt pozele de pe acest obiectiv fonul si in general totul.Cred ca eu o sa il am peste 2 saptamini pentru ca o sa mi-l cumpere de la Moscova ..... Eu daca cinstit am crezut ca el e mai scump dar cind am vazut pretul eu pur si simplu am ramas in soc
Mai jos am pus un exemplu de video fimat de pe el:)

Sper ca abrobati alegerea mea<3

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.