Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

четверг, 7 ноября 2013 г.

lookbook.nu


Acest site eu il stiam mai de mult dar m-am inregistrat pe el ieri deoarece nu aveam ce face....
Am mai stat pe el si am inteles ca intradevar e un site foarte bun si cred eu interesant si folositor  eu cred ca e folositor deoarece fiecare din voi poate posta o poza unde se vede deci de sus pin ajos asa intreg corpul si sa alipeasca altele 2 sau 1 unde se vad hainele sau bijuteriile,incaltamintea lui adica un fel de outfit sau ceva de genu deci acest site e facut special pentru asta ca fetele mai mult bloggerii sa isi posteze pozele cu outfiturile sale ceea ce imi place la acest site inca mai tare e ca poti vedea fiecare haina de ce marca e adica fiecare maiou sau jeans are numar si sub poza tu notez de unde ai cumparat haina adica de la ce firma si cei care se uita si poate le place stiu unde pot gasi aceasta haina eu cred ca asta e minunat si pe acest site intradevar sunt foarte multe lookbook-uri frumoase si adica daca mie mi-a placut cum se imbraca o fata de pe acest site eu pur si simplu dau pe +FAN si mie imi apare ce nou a postat, eu mai jos o sa va pun poze cum va puteti inregistra pe acest site si cum puteti pune Like
Ca sa va inregistrati trebuie sa aveti acaunt google pentru ca mail.ru nu merge doar gmail.com
Cum sa te inregistrez

Dupa ce iti apare imagine de mai sus dai cu mausul in jos pina iti apare
Dai click pe Continue
Si iarasi pe Continue

Completati totul dupa care dati click pe DONE
Dupa ce va aparul asta inseamna ca gata sunteti inregistrati ca sa ma gasiti pe mn dati click aici --> http://lookbook.nu/lilianacraciun


Pentru a ma urmari dati pe +FAN care se afla linga poza de profil
Ca sa dati like dati click pe care poza doriti si

Click pe HYPE mai jos am insemnat cu rosu unde scrie de la ce firma sunt hainele
Mie acest site imi place si cred ca si voi o sa il indragiti<3

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.