Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

вторник, 5 ноября 2013 г.

Incaltaminte de iarna.Ce recomand eu:)

Mie imi place foarte tare Dr. Martens ce incaltaminte face anume de iarna si de toamna deoarece ei fac un fel de Ботинки cu blana inauntru si de piele inafara , in general is foarte frumoase si calitative chiar si multe vedete aleg aceasta firma de exemplu Miley Cyrus voi stiti ca eu pur si simplu o ador pe ea si stilul ei de aceea aceasta firma mie si mai mult a inceput sa imi placa si cred ca Ботинки de iarna o sa imi cumpar anume de la Dr. Martens.Eu nustiu in MD daca puteti aceasta firma sa o gasiti si cit costa incaltamintea de la ea dar in Russia costa undeva de la 4000-11000 rub. dar eu cred ca e normal asa sa coaste deoarece incaltamintea chiar e foarte calitativa:)
Mai jos am pus citeva poze cu ceea ce eu vreu sa imi cumpar  si cu ceea ce poarta Miley Cyrus de la aceasta firma.:)


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.