Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

пятница, 22 ноября 2013 г.

Dr. Martens❤

Salut la toti!
Dupa cum stiti azi eu trebuie sa va spun care din acele ciubotele le-am ales.
Multi pe ask mi-au scris ca sa aleg acele cafenii,altii ca acele rosii sau negri....mie cel mai mult cele rosii mi-au placut numai ca c-am pretu 7490 rub asta undeva 3000 lei va dati seama ca sunt foarte scumpi nici nu m-am gindit ca parintii mei o sa mii cumpere Dar azi cind m-am sculat si tata ma sunat care credeti ca mi-au cumparat?


Ma scuzati de calitate pur si simplu camera web intelegeti:D
Caro4 eu m-am afighit........ele asa sunt de klassnie si mai au sireturi de culoarea lor si poti sa le porti si iarna si vara si toamna si primavara vapshe afighennie <3
acelea cafenii aveau sa imi fie mici deoarece aveau dimensiunea 38 dar eu port 39 si 39 nu era....cele negre lui mama nu i-au placut deoarece a spus ca parca sunt de baieti si parca sunt de armata si sunt grei....dar acestea a spus ca sunt mai frumosi mai indaminosi , usurei, talpa ii transparenta parca nustiu cum :D si au un fel de curarusa in spate care tipa ii indoi si materialul din nauntru  se vede si se combina cu sireturile.
Iata de unde le-am cumparat adica de unde am dat comanda http://www.lamoda.ru/shoes/women/dr-martens-botinki-dr004awko040/ va recomand si voua sa cumparati de aici daca sunteti in Moscova deoarece vine destul de repede tovarul si nu platiti livrarea (доставка ) :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.