Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

суббота, 23 ноября 2013 г.

Cum imi ingrijesc eu dintii

De mult eu ma gindeam sa scriu despre cum imi ingrijesc dintii,mereu uitam si iata ca azi in acest post eu voi scrie despre asta.
Sa incep cu aceea ca eu niciodata nu aveam dintii albi albi si asta mie nu imi placea chiar daca imi spalam dintii in fiecare zi oricum nu se faceau mai albi chiar ma gindeam sa ma duc la medic sa mii inalbesc dar am citit pe net ca nu e bine asa sa tii inalbesti ca se roade smaltul de aceea eu ma gindeam ca poate sa incerc alta pasta de dinti de la alt producator....am incercat eu foarte multe si de la blend-a-med si de colgate deci cumparam de la un producator mai multe feluri.Ceea ce intradevar a avut un effect bun e Colgate Total care intradeva curata dintii si ii inalbeste eu am cumparat 2 paste de acestea cind am vazut ca intradevar ma ajuta si o recomand si la altii care tot nu isi pot inalbi dintii sper si pe voi sa va ajute.Si nu uitati dintii trebuie spalati in fiecare zi si asta nu ia mai mult de 5 min.




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.