Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

пятница, 29 ноября 2013 г.

Cine a cistigat in concurs?

Salut la toti!In acest post eu o sa va spun care poza a cistigat la concurs si dc anume ea...Mai intii nu va suparati sau nu va intristati ca nu e poza voastra deoarece indiferent ati cistigat ori nu poza va fi redactata numai ca nu in video dar asa si la fiecare o sa o trimit pe skype:)Aceasta mie mi-a placut mai mult pentru video deoarece e calitatea buna,clara poza,culorile si deci e usor de redactat si poti face mai multe lucruri la ea.au mai fost poze care mi-au placut dar pina la urma totusi am ramas la asta.Video va fi miine asa ca sper ca va va fi interesant cum eu am redactato si ca si voi va veti invata ceva nou in photoshop.
<3

1 комментарий:

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.