Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

суббота, 16 ноября 2013 г.

Ce serial trebuie neaparat privit


Acum 2 zile eu am inceput sa ma uit la un serial si nu pot scapa de el de aceea si nu prea postez si nu filmez video e ca un fel de narcotic:D asa imi este interesant ca nici nu imi este foame:D ma bucur ca eu acum am inceput sa ma uit la el deoarece el deja a fost filmat in 7 sezoane si asta inseamna ca o sa am la ce ma uita in fiecare zi :D nu o sa trebuiasca sa caut filme :D Deci cred ca deja va intrebati ce serial e acesta si cum se numeste --> отчаянные домохозяйки cred ca multi din voi nu l-au privit deoarece daca eu nu am dat peste el dar eu sunt un fan al serialelor si filmelor pai voi cred ca tot nu l-ati privit dar poate ca eu si ma gresesc si poate ca cineva la privit....:) Acest serial se aseamana putin cu serialul милые обманщицы cred ca acest serial multi l-au privit si prin ce anume se aseamna e ca tot sunt 4 femei care vor sa descopere dc a murit una din ele adica a 5 deci prin asta eu cred ca si se aseamana dar отчаянные домохозяйки are si alte teme pe linga aceasta cred ca o sa va fie si voua interesant acest serial de aceea va urez Vizionare Placuta sper sa va placa<3

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.