Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

четверг, 28 ноября 2013 г.

голодные игры 2


Salut la toti!In acest post eu o sa va spun parerea mea despre filmul care eu l-am asteptat foarte tare si anume "голодные игры 2".
filmul a aparut pe 21 noiembrie 2013 dar eu l-am privit pe 26 noiembrie.Calitatea desigur de la kinoteatru dar oricum se vedea destul de bine:)
Ideea filmului in partea a 2 a fost foarte interesanta dar mie nu mi-a placut sfirsitul si cred ca multi vor fi de acord cu mine.Desigur ca e foarte bine ca ea a ramas vie si ca a distrus acolo tot dar ce a fost dupa ce ea sa sculat si a auzit ca satul in care ea traia a fost distrus neponeatna:D eu cred ca ei nu trebuiau sa termine cu asta pentru ca pe mn iata ma enerveaza cind de exemplu la Сумерки sa terminat cum Bella a deschis ochii si ei erau rosii si aici filmul sa terminat iata asa si in голодные игры 2 si deja eu nu mai cred ca ei vor face si 3 dar nustiu poate ei s-au gindit ca o sa faca mai multi bani daca o sa intrerupa momentul din 2 si o sa il faca la 3 vapshe iata asta mie nu mi-a placut dar asa filmul e destul de bun si vi-l recomand iata unde il puteti privi http://kinogo.net/651-golodnye-igry-2-i-vspyhnet-plamya-2013.html

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.