Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

понедельник, 28 октября 2013 г.

Shop:D

Salut toti!
Azi eu am adaugat citeva haine in Shop am adaugat doar pulovere deoarece eu in vacanta vreu sa ma duc la Balti sa imi cumpar un pulover sau doua si de aceea eu ma uit pe net ce au iesit acum noi si ce o sa gasesc eu in Balti:) tot ce am pus eu in Shop azi e din magazinul Forever 21 eu cind eram in Moscova vara foarte mult am vrut sa ma duc in acest magazin si dupa cite stiu eu doar unu este in Moscova insa nu am dovedit.....de aceea la vara o sa stau mai mult la Moscova poate o luna poate 2 o sa vad si o sa dovedesc sa ma duc in mai multe magazine.Eu stiu ca eu am spus ca o sa fac Vlog la moscova cum fac cumparaturi insa eu am stat acolo doar 3 zile si am vrut singura sa vad ce este si sa dovedesc sa fac cit mai multe asa ca nu va suparati pe mn....:)
Cel mai mult din toate mie mi-a placut acest pulover deoarece el are pe el scris LA ceea ce inseamna Los Angeles care tot este unul din cel mai preferat oras al meu si in al doilea rind este de culoarea rosie care mie imi sta foarte bine si pur si simplu imi place.Eu nu cred ca o sa gasesc asa ceva la Balti dar oricum eu cind am fost ultima data am vazut pulovere frumoase numai ca eu una nu iteleg dc sunt asa scumpe mai ieften de 400 eu nu am vazut asta ii norm da? acest pulover de mai jos e de firma buna si costa $27.80 in rub. 800 da in lei ii undeva 300 dar in MD un pulover de 1000 de ori mai urit si nu de firma costa mai mult:| de unde reiesa concluzia ca trebuie sa ne ducem sa traim in America:)
http://www.forever21.com/images/default_750/00074034-02.jpg


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.