Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

четверг, 17 октября 2013 г.

Noutati/niste postari care trebuia sa le pun ieri:)

Salut la toti!Scriu deja pe blog-ul meu nou deoarece acel vechi nu lucreaza si toate postarile le voi pune aici mereu adica pe acel vechi mai mult nu voi pune nimic niciodata.Acest blog mereu va lucra bine, dizainul e mai frumos pozele mai mari si in general acesta mai mult imi place (scriti mai jos in comentarii pe odnok sau aici daca va place blog-ul acesta nou)
Eu pe acest blog am adaugat citeva postari mai vechi de pe blog-ul celalalt nu toate deoarece nu imi apar ca nu lucreaza normal dar nu importa deoarece o sa pun mai multe noi si gata :)
Ieri toata ziua am lucrat la redactarea acestiu blog si nu am putut ieri sa scriu cu ce m-am imbracat la scoala...de aceea pun azi (poza mai jos)
























Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.