Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

среда, 16 октября 2013 г.

Gel care face minuni:D

Sunt asa zile cind te culci foarte tirziu pe la vre-o 1-2 noaptea uitind ca diminiata trebuie sa pleci undeva pe la vre-o 7-9 dar fata ta pare obosita ce fac eu in asa situatii
Diminiata cind ma scol nu ma spal pe fata dar ma dau cu acest gel
Dupa ce ma dau pe toata fata cu el astept undeva 5-7 min dupa care ma spal pe fata si voila fata mea e cu mult mai odihnita si ma fina:)
Eu nustiu daca o sa gasiti acest gel in magazinele din Moldova pentru ca eu l-am cumparat din Moscova dar nustiu interesativa poate o sa il gasiti eu il recoman pentru ca pe mn ma ajuta si chiar imi este foarte util:)


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.