Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

четверг, 31 октября 2013 г.

Cumparaturi noi:)

Dupa cum am spus eu am fost la Balti si mi-am cumparat un pulover...eu am vrut rosu fix asa dar nu am gasit deoarece numai negru era dar oricum cred ca e bine ca am cumparat negru deoarece acum la noi in scoala e foarte strict cu uniforma si sub pulover camasa alba cred ca va merge foarte bine dar oricum cred ca o sa imi mai cumpar unu care mi-a placut mai tare asa un fel alb cu albastru nu l-am cumparat deoarece am spus ca eu am foarte multe sfitere albastre si ca vreu rosu dar o sa vad....poate rosu o sa gasesc:)Acesta l-am cumparat mai mult pentru scoala dar oricum imi place foarte tare<3





Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.