Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

среда, 16 октября 2013 г.

cum slabesc eu:)

Foarte multe fete m-au intrebat cum am slabit,ce dieta tin,cu ce sport ma ocup,cum ma tin in forma….Deci fetelor eu am slabit pentru ca am mincat mai putin si m-am miscat mai mult asta e acum ca e vara consumati multe fructe,lugume eu de exemplu imi fac foarte des salata de rosii(poza mai jos) sucuri de mere(natural) deci aveti de unde alege pe linga acestea eu nu maninc piine de loc.Cum ma tin in forma?Pai eu daca cinstit dupa ce m-am deprins cu aceasta mincare tot asa si maninc nu vreu sa maninc mai mult sau carne sau eu mai stiu … vara cit pot sami permit sa maninc mai des legume nu le schimb pe alt ceva.




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.