Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

воскресенье, 20 октября 2013 г.

Cum ma alimentez eu:)

Salut la toti!
In acest post am vrut sa va spun cum ma alimentez eu dupa o dieta:)
Micul dejun: o cana cu apa si un mar sau alte fructe
Prinzul:lapte cu orez sau o salata dar fara ulei si sare de dorit cu varza deoarece ea e arzatoare de grasimi
Cina: la cina eu nu maninc nimic.
Pe zi beu 4-5 cani cu apa
Eu stiu ca asa sa te alimentezi  nu e corect dar eu am hotarit sa incerc sa ma alimentez dupa aceasta dieta si daca voi slabi cu vre-o 5 kg timp de 7 zile eu o sa va scriu aici pe blog
Desigur ca nu toata saptamina o sa ma alimentez asa ,se poate de schimbat acolo la prinz poti minca si hrisca dar fara piine poti bea ciaiuri dar fara zahar eu mai tirziu o sa va pun pe blog ce ceaiuri beau eu.
Asta a fost c-am tot ce am vrut eu sa va spun,pe parcursul zilei o sa mai adaug postari:)

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.