Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

среда, 30 октября 2013 г.

Ce parere am eu despre pozele mele in grupe:)

Mie azi o fata mi-a trimis adresa de la o grupa pe facebook unde pe poza de profil eram eu (https://www.facebook.com/pages/%C3%8Entre-Fete%E1%83%A6/282401385205318?ref=hl#_=_ ) si daca cinstit mie mi-a fost mult mai placut cind am vazut poza mea intr-o grupa decit cind vad un fake care demonstreaza la toti si spune ca acestea sunt pozele lui... eu cred ca acesta e dibilizm si ca pur si simplu nu are sens sa furi pozele cuiva.Insa despre pozele mele in grupe cu statusuri eu nu o sa spun nimic deoarece voi nu va dati prin asta drept alt cineva voi pur si simplu aratati ca va placut poza sau ca poza corespunde statusului de aceea daca o sa vedeti poza mea intr-o grupa pe odnok pe vk sau pe facebook pur si simplu ma invitati in acea grupa (pe odnok eu am deschis si ma puteti invita in grupe) iar pe celelalte pur si simplu imi trimiteti adresa in privat:) si daca voi ati facut o grupa si tot ati pus acolo poze de ale mele tot asa procedati ma invitati pe odnok in ea sau imi trimiteti adresa in privat:)
<3

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.