Slideshow

 photo t_zps92b80f80.png

пятница, 25 октября 2013 г.

Azi trebuie sa termin fularul:D

Salut la toti! Azi e viniri si azi eu vreu sa mai fac jumate de sarf sau mai mult o sa vad de aceea eu nu o sa va pun foarte multe posturi posturi poate inca unu o sa vad....Dupa ce o sa termin sarful eu o sa il pozez si o sa va pun aici pe blog cum sa primit sper sa imi ajunga ata iar daca nu cred ca miine o sa ma duc la Balti si o sa imi mai cumpar...in pozele de mai jos culorile sunt putin mai deschise decit in real si nustiu mie imi plac culorile pe care le-am ales deoarece e albastru inchis culoarea mea preferata si verde inchis care tot intra in culorile mele preferate de toamna...Uratimi succes....:D Miine eu o sa pun la ce film m-am uitat azi deoarece eu mereu cind impletesc ma uit la filme.



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.